Wednesday, January 19, 2011

Niisama

Üleeile tegin mehe suurel soovil mannaputru kisselliga. Jumalast nõme ikka ma mõtlen, et ma pole mingi eriline koguste järgija. Nii võingi lihtsalt öelda mis toitu tegin ja pildi panna. annaputru teen ka ikka silma järgi, ma ei oskagi koguseid öelda. Ja kisselli otsustasime seekord proovida poe oma. Müüakse nagu jogurtipakis. Metsamarja oma:)

Vaatasin ka mingi päev õhtusööki viiele. Kus vanem naisterahvas otsustas teha ehtsat maatoitu. Külalised virisesid ja ega mingeid erilisi hindeid ei pannud. Ma just mõtlesin et see naine saab nüüd head punktid kuna, keegi pole veel ehtsaid maatoite teinud. Nüüd mõtlengi et huvitav... mida nüüd siis süüakse? Iga päev peaks tegema restoranitoitu? Ja mis restorani põhimõtteks siis jääb? No ma ei tea..vb mõtlen valesti aga jah, nii ma arvan.

Jäärgmiseks siis seda et mul oli sünnipäev ja ma sain äästi ilusa lille omale kingiks ja äästi hea lõhna ka:) DKNY roheline, nämmmmiiii, juba ammu unistasin sellest. Seekord läks mees hulluks vist, kinkis nii palju asju. See mikser ja koogivorm ka ju:S Huvitav mis maa ja ilma mina kokku pean mõtlema et talle kinki teha:D:D
Ja siis seekord sain niipalju õnnitlusi, et polegi oma 22aasta jooksul niipalju kunagi saand VIST:D Ästi hea tunne oli, muidugi oli facebooke ka abiks, kes enamusele meelde tuletas et mul on sünkar:D Aga pole oluline :D

1 comment: