Monday, January 17, 2011

Laupäevane seiklus

No ei saa ma jätta seda  rääkimata. Kuna laupäev oli ilus ja päikseline, otsustasime mehega minna merele jalutama. Vuosaari rannast(leikosaarentie siis täpsemalt) siis hakkasime pihta oma jalutuskäiguga ja otsustasime kõndida aurinkoranta välja. Kes on seal käinud teab millest räägin aga ühesõnaga edasi. Algus kõik ilus ja tore, inimesed suusatavad vastu mööda jääd, jalutavad koertega jne. Kui meil oli umbes üle poole tee jalutatud(see siis u 1,5h ja pääris pikk maa juba)hakkas jää jalge all praksuma ja üldse eemal tundus imelik. Tegelikult mõtlesime et peaksime juba kohal olema aga ei andnud alla, kuna uudishimu oli suur et mis  seal edasi siis tulema hakkab ja millal tulema hakkab:) Ma sain mehe peale vihaseks et lähme tagasi, et äkki vajume läbi. Ei ikka vaja edasi minna, meeste see adrenaliin või ma ei tea mis. Lõpuks siis, pool tundi hiljem nägime siis et ohh rand paistab. Ja mis veel paistab? Inimeste jalajäljed  vett täis kõik. Ohhoo, kus ma mõtlesin et miks me  ei läinud tagasi? Ei olnud meil ei telefoni kaasas,ega ei teadnud ka keegi kuhu me läksime. Alguses katsusime, oli kalameeste jääauk, seal ei ulatanud käega jääpõhjanigi. No edasist on suht võimatu kirjeldada mida me tundsime. Iga samm mis me astusime vajusime läbi jää. Aga tagasi ei läinud sest niipalju oli juba käidud. Nägime ka lumel surfajaid(kui nii on õige) kes meid eemal vaatasid. Sealt hakkasime juba mõtlema et järelikult on peal lihtsalt sulanud jääkiht ja all vähe tugevam jää. Et teised umbes naeravad kuidas mina piiksun keset jääd:D Saime kindlust ja liikusime ranna poole. Ja siis vajus mu mees põlveni sisse. Noh edasine  ei olnud enam jalutamine, vaid jooksime. Kohale jõudes olime väga õnnelikud ja nii hea oli kui kindel maapind jalge all:) Hea kuum kakao kulus kohe ära. Ja palju palju kallistusi:D:D Kahju et telefoni ei olnud, oleksin saanud pilte teha. Vb ei tundu teie jaoks õudne aga meile oli küll, kuna ei ole erilised talvel jää külastajad ja ei tea kuidas  asi tegelikult on. Enne seda oli ju sula ...
Saime siis oma adrenaliini kätte ja nägime päikeseloojangu mere ääres ära:D
Aga mida ma veel  tahtsina mainida, mis tekitas küsimusi. Oli rannast väga kaugel juba kelgu rada.Tähendab et lapsed käivad kelgutamas, sellisel jääl?

No comments:

Post a Comment